18 juni 2007

Tikkie, jij bent hem! ...De Vijf Getiktheden...

Ik ben getikt...

Dit kreeg ik vandaag op mijn bord (hyves):

Getikt...een nieuwe hyvehype??? Schrijf in je blog 5 getikte (gekke) dingen over jezelf en tik vervolgens 5 andere mensen...

1.Het feit dat ik al niet een ding weet voor deze lijst, en andere mensen er in een adem tien kunnen opnoemen... voor Mij

2.Ik krijg last van paniekaanvallen als een wesp/bij/hommel/iets anders gestreepts ook maar dichter dan in een straal van 5 meter bij me komt.

3.Ik vergeet alles, en herinner ze dan weer als het absoluut niet meer nodig is

4.Iedere keer als ik in mijn eentje ergens naar toe ga met de auto, kom ik uiteindelijk waar ik moet zijn, maar met een omweg van minstens een half uur...

5.Ik lees een boek van 500 bladzijden binnen een dag uit.

Dus hierbij nodig ik je uit om nog wat gekke dingen over mij te schrijven, ik heb drie kwartier over deze lijst gedaan...

Het mag ook over jezelf gaan, altijd leuk om te lezen;)

xxx Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten