18 juli 2007

CFBD e.d.

Wat er is gebeurd:

Ik heb de verjaardag van Simone niet kunnen meemaken, ik voelde me nog niet helemaal honderd procent en ik wilde persé CFBD meemaken, dus ik besloot om niet naar Simone te gaan. Zaterdags gingen we naar Bloemendaal, om in te checken bij het hotel en daarna ff te kletsen op Rianne en Lisa hun kamer. Daarna met hun en Iréne en Sjoerd naar de overbekende snackbar "de Vork" geweest. *kuch*

Lekker savonds in de bar gezeten met allemaal CF-ers, ontzettend segregatiebeleid verantwoord natuurlijk, en om half een togen wij richting het twee-persoonsbed op kamer nummer 306.

De volgende dag om half tien op, mochten wij het ontbijtbuffet plunderen (en plunderen deden we, je moet toch een goede basis leggen voor zo'n strandfeest;))
pannenkoekjes, spek, ei, cornflakes, maar ook gewone boterhammen stouwden wij naar binnen.

Daarna zijn wij alvast uitgecheckt, wij zouden namelijk maar 1 nacht in het hotel blijven omdat Rick maandag weer moest werken. Vervolgens zijn we met de motor naar het strand gebracht. Eerst een lekker motortochtje gemaakt, waar ik (alweer) bijna in slaap viel. Dat gebeurt mij regelmatig op een motor, toch wel redelijk gevaarlijk, maar ja ze reden maximaal 40, wat wil je dan:P

CFBD was erg leuk verder, ik heb de mannen van de ambulance nog wat werk bezorgd, ik was halverwege zo flauw en benauwd geworden dat ik gewoon ff MOEST rusten, dus werd ik met de ambulance naar boven gebracht (klinkt allemaal dramatisch, was het totaal niet) Daar heb ik ff lekker gedut, en tegen 6 uur werden Rick en ik weer naar beneden gebracht. Daar mochten wij alweer de eettafel plunderen, frietjes met kip dit keer. Savonds om een uur of 9 werden wij met een Jeep naar het hotel gebracht, daar stond onze auto nog. Toen gingen wij huiswaarts, om daar om half elf doodmoe in Rick zn bedje te ploffen.

Baske en ik


Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten