29 augustus 2005

The last day...

Vandaag mocht mijn infuus eruit na 3 weken! Dit wonderbaarlijke geval heeft het zowaar drie weken volgehouden in mijn linkerarm, een persoonlijk record kan ik dit zeker noemen! Ik ben er erg blij mee dat het uit mijn arm is, ik heb het er zelf uitgehaald, who needs a nurse when you can do it as well?

Vanmiddag mocht ik een gesprek voeren met mijn propedeusebegeleider over het vervolg van mijn studie. Afgelopen jaar mocht duidelijk zijn dat ik toch wel veel hooi op mijn vork nam als ik alles in 4 jaar wilde halen. Nu is afgesproken dat ik door kan naar het 2e jaar, en ik schrap een aantal vakken dit jaar, die ik volgend jaar dan doe. Zo is het voor mij een stuk rustiger, en reeƫler om te halen. Vreugde alom toen ik mijn mede-studiegenoten het heugelijke nieuws mocht mededelen!

Nu ga ik mijn bed opzoeken, kijken of het te vinden is tussen alle verhuisrommel boven op mijn kamer, Welterusten!

-x- Tamara

1 opmerking:

  1. Dat van je infuus ken ik. Bleef bij mij vaak 3 weken zitten. En ik haalde hem er ook altijd zelf uit, al vond mijn moeder dat doodeng:)

    Je studieplannen klinken goed, succes er mee!

    XXX Bob.

    BeantwoordenVerwijderen