13 september 2005

Blurk *NOTE* Don't eat too much M&M's...

Wat krijg je na een avond met Sex and the City, Desperate Houswives, Gilmore Girls en een boel gezellige studenten? Jawel, veel gezelligheid met een boel M&M's en frisdrank om het weg te spoelen. Jammer toch dat je dan na zo'n leuke avond een beetje misselijk bent...blech

Anyway, het is ontzettend gezellig in mn nieuwe gangetje, ik heb een aantal ontzettend gezellige huisgenoten, (Lyanne, Jasper, Erik), ook nog 1 die ik nog niet heb gezien, zij komt volgende week, en 1 die ik ook bijna nooit zie omdat ze veel op haar kamer zit. Ondanks dat is het erg gezellig hier in huis, gezellige sfeer en vee lachen. Ik denk dat ik hier nog een poosje blijf!



groetjes Tamara

1 opmerking:

  1. Heej Tamara,

    Klinkt goed zeg, daar in Nijmegen! Ben blij dat je zo'n goede en gezellige stek hebt gevonden.
    Keep yourself in the holes hè, dat je niet té hard van stapel loopt. Want een héle poos infuusloos zou ook wel weer eens leuk zijn natuurlijk. Maar ja, dat weet jij natuurlijk zelf ook! ;-)

    Have fun,
    Irèneke X

    BeantwoordenVerwijderen