26 september 2005

Zaterdag 17 september

Al veel te lang niet geschreven, foei toch. Daarom zal ik jullie maar weer eens plezieren met een blogje. Nadat ik naar de wc ben geweest...

Ben ik weer. Zaterdag 17 september. Die dag stond ik uiterst vroeg op (om half 8) zodat ik vroeg de kapper kon bellen om alsnog die dag een afspraak te kunnen maken. Volgens mijn moeder was er namelijk alleen nog plek om half 9 en 9 uur. Dus ik bellen om 8 uur, blijkt dat er ook nog plaats was om half 12. Dus na een afspraak te hebben gemaakt ben ik maar weer mn bed ingedoken, half 8 op zaterdag is toch wat vroeg... NA bij de kapper geweest te zijn (er komt nog een foto met resultaat) heb ik weer een autorijlesje gehad. Was zeer relaxed, aardige vervangende rij instructeur die me erop wees dat ik veel te weinig zelfvertrouwen heb en daardoor niet zeker genoeg rijdt. Klinkt bekend:D Rijles ging wel relaxed, speciale verrichtingen ga ik ook lekker doorkrijgen, nu alleen nog opletten op bordjes, verder vooruitkijken en kijken bij bochten... Het kijkwerk dus:P Zodat ik ook heftig rode knipperlichten niet negeer die aankondigen dat er een trein aan komt...

Toen ik weer thuiskwam zat daar mijn familie uit Egypte (die hier voor 2 maanden is) op de bank:D Erg leuk en gezellig, wel lichtelijk druk mja wel erg gezellig:D

Dit was mijn zaterdag 17 september;)

groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten