26 september 2005

Zaterdag 24 september

Zaterdag 24 september. Niet veel over te vertellen. Nadat ik donderdag met spoed naar huis was geraced (reden moet je maar vragen via msn oid.) Heb ik vrijdag niet echt veel uigevoerd. Beetje huiswerk proberen te maken etc. Zaterdag had ik om 8 uur rijles, dat doe ik dus ook nooit meer. Eerste 3 kwartier gingen prima. Vervolgens was ik met mn gedachten ff ergens anders, waardoor ik alweer rode lichten negeerde, ditmaal van een verkeerslicht! Nog wel op tijd gestopt maar ja daarna ging het niet meer lekker, was er gewoon ff uit. Het rijden gaat dus wel lekker, maar ik moet gewoon niet afgeleid worden, of mijn gedachten laten afdwalen. Mede schuld aan dat het pas 8 uur sochtends was natuurlijk, in het vervolg heb ik mijn rijlessen gewoon weer smiddags. Verder zaterdag niet veel gedaan.

Zondags was echt een hel, ik had vanaf da tik sochtends wakkeer werd last van ondragelijke buikpijn, net alsof er iets vastzit in mn darmen. Ik heb hier dus echt al 2 weken last van, dat mn darmen niet goed werken en daarom heb ik dan ook maar vanochtend ff de dok gebeld, dus nu maar afwachten tot ze terug bellen. Gister dus de hele dag opgeblazen buik en liep krom van de pijn, het enige wat ik kon doen was op mn rechterzij liggen, dat was het minst pijnlijk. Zo vervelend! 's avonds kwamen de gassen dan los en kreeg ik eindelijk wat minder pijn. Nu heb ik er nog steeds wel last van, al is het gelukkig niet zo erg als gister...Nog wel misselijk, daar moet ik ook echt wat aan doen, dit kan zo niet langer. Dus nu maar wachten op 't telefoontje van de dok.

groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten