27 september 2005

Utrecht Ziekenhuis

Gister toch nog een telefoontje gehad van Daniëlle, mocht toch ff naar de EHBO komen, want die opgeblazen buik etc. klonk toch niet zo gezond.
Nadat ik haar trouwens had verteld wat voor klachten ik had zei ze:"Je bent toch niet zwanger?" eh... nee, ik dacht van niet, geloof me dat had ik wel geweten! Ik zou dan een soort Maria moeten zijn, met een onbevlekte ontvangenis, aangezien ik al 5 maanden vriendjesloos ben:( Naar mijn weten, is zwanger worden zo vrij lastig..

Zo gezegd zo gedaan, meteen op de bus gestapt waardoor ik om 3 uur in het AZU was. Daar tot kwart over 5 gezeten, pfff wat duurde dat lang. Allemaal foto's gemaakt (en niet alleen van mn buik, maar ook van mn longen, die keken ze meteen maar ff na). Maar t zag er allemaal oke uit, ook in mn bloed was niks vreemds te zien. Dus de conclusie was dat er waarschijnlijk een of ander naar virusje of bacterietje in mn maag en darmen zit wat gewoonweg niet geëlimineerd wil worden...

Vandaag daar dan weer last van gehad, ik werd wakker vanochtend en ik was zo ontzettend misselijk. Ik ga dan altijd heel erg hoesten omdat misselijke gevoel maar kwijt te raken. Helpt natuurlijk geen fluit. Dus na nog een uur met pittezak op de bank gehangen te hebben ging het wat weg, en ben ik maar gaan douchen. Ik had namelijk nog een verjaardag in Dongen (ergens in Brabant). tweeëneenhalfuur heen en tweeëneenhalfuur terug reizen. En dat voor een verjaardag van 3.5 uur:P Maar het was ontzettend gezellig, ben blij dat ik dat toch heb gedaan. Ik was nog wel misselijk en ben dat nu nog steeds maar ja, moet maar wachten tot dat over gaat. Die bizarre busrit van mr. buschaffeur hielp ook niet echt...

Welterusten -x- Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten