03 oktober 2005

Muffins

Ik ben helemaal gelukkig!
Vanochtend kwam ik op school, en ik ging ff iets in de kantine halen. En wat zag mijn oog daar liggen!! "Mijn" overheerlijke muffins! Ze zijn terug van weggeweest! Deze schatjes heb ik zo'n twee weken moeten missen omdat de lui van de kantine iets "leuks" hadden bedacht. Ze hadden namelijk nieuwe dingetjes er neer gelegd (een soort van taartjes/cakejes met rozijnen en kaneel en op de bovenkant lag zo'n dikke laag suiker dat ik er spontaan geen zin meer in had!

Ik heb het dus twee weken zonder muffins moeten doen en kreeg na 5 dagen last van ontwennigsverschijnselen;) Vandaag dus ff de schade flink ingehaald (nouja ipv. 1 muffin, 2 muffins gehad:P) Maar ze waren goddelijk!! Mijn dag is weer goed:)

Dit is een normale muffin, ik krijg ze zelf nooit zo als ik ga bakken maar ja.. ze zijn ERG lekker (deze dus:P)
groetjes Tamara

1 opmerking:

  1. Die bovenste zijn vies
    Die onderste idd erg lekker :P
    Maar dan kan jij gewoon niet bakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen