11 oktober 2005

Vivaldi

Zoals jullie nog niet weten is Vivaldi mijn lievelingscomponist. Daarom heb ik het vandaag over Vivaldi. Niet omdat ik weer eens de 4 seizoenen aan het luisteren was, nee mijn klas en ik gingen donderdag avond uit eten. Wij wilde eerst in "de 4 jaargetijden" gaan eten, helaas was het daar vol. Toen viel het oog op Vivaldi. Ik kwam iets later, hoorde dat we bij Vivaldi gaan eten en reageer enthousiast met: "Oh mooi daar was dus nog plaats!" "Eh nee dat was "de 4 jaargetijden.." Eh ja, de 4 jaargetijden --> Vivaldi... *ploing* is dat soms een ander restaurant?
Dat was het dus

Over Vivaldi kan ik kort zijn, de bediening was ZEER ZEER traag (we moesten meer dan een uur op ons eten wachten) en toen we het eindelijk kregen was mijn biefstukje nog ontzettend rauw en rood van binnen, er zat als het ware alleen een bruin randje om. Deden ze weer ff terug in de pan voor me... Verwacht je dat het toch wel minsten alleen nog rood in het midden is.. Nou het was iets rozig aan de buitekant maar verder nog erg rood! Ik heb het maar zo gelaten en opgegeten toen, het was wel erg lekker en mals, maar als ik zoiets zie heb ik toch wel het idee dat ik echt een beest opeet... Mja Vervolgens wachten we een half uur tot er een serveerster met de vrag kwam: "Willen jullie misschien nog een nagerecht" Nou graag! Ik heb toen nog een Vivaldi's Coffee gehad (Je moet toch als je daar bent wel ff het naamgerecht proberen) Wat was dit: Koffie met baileys erdoor! Lekker!!! Ik ben ontzettende fan van Baileys en koffie lust ik ook wel graag dus dit was een supercombi:)

Toen moest ik weer snel terug naar de trein want ik wilde op tijd thuis zijn, moest de volgende dag om 9 uur bij de fysio zijn...

groetjes Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten