05 oktober 2005

Nieuwe spullen e.d.

Gister had zomaar een dagje vrij (niks ingeroosterd) dus ik dacht, dat is een mooie kans om ff wat boodschappen te doen. Wat had ik nodig: Winterjas, swiffer (of ander stofding), kadootje voor mn moeder en een afwasbak. Ik kan je melden: ik ben op alle fronten geslaagd;) Ik heb een supermooie winterjas gekocht, een leuk kadootje voormn moeder (WAT ik heb gekocht zet ik er niet op natuurlijk want straks leest ze het..) een mooie kleine witte afwasbak (Waarvan mijn huisgenoten zoiets hadden wooow die is klein...*Ja dat klopt, maar wel schattig toch:D*) en ik heb eindelijk mijn swiffer waardoor ik mn kamer stofvrij kan houden. Verder nog wat nuttige dingen gekocht, ondergoed en conditioner enz maar dat is niet boeiend voor jullie:P Verder gaat het trouwens erg goed met me, heb ik vandaag dus gemerkt! Ik had al die zware spullen bij me en het ging allemaal heel goed:) Ik had nauwelijks last van benauwdheid, maar door af en toe ff slijm weg te hoesten ging het goed:) Weinig hoesten dus en kreeg niet eens hoofdpijn:D JEEEJ en dat na 3 uur shoppen, het gaat ECHT goed!:D

Andere keer meer nieuws!

liefs Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten