19 oktober 2005

Leeg

Ik krijg de laatste tijd steeds reacties dat ik zo weinig op mijn weblog zet. Dit is heel makkelijk te verklaren, er gebeurt gewoon niet zo veel spannends. Ik vind het niet de moeite waard om erop te zetten dat ik naar school ben geweest, of dat ik colistine vergeten was, dat moest ophalen in Deventer en op de terusreis bij een errg leuke jongen in de trein zat en de hele tijd naar me keek (en ik naar hem natuurlijk)

Ik schrijf liever gewoon als ik wat inspiratie heb, of als ik weer eens iets leuks heb gedaan, zoals gister. Gister ben ik bij Ester in haar nieuwe huisje op bezoek geweest. Over Ester kan ik jullie het volgt vertellen: Ester was ook een creatief therapeutisch student, en zat vorig jaar bij mij in de klas. Door een stomme regelin van school (nl dat je minstens 3 pgo-toetsen moest halen) mocht zij niet verder met de opleiding) en werd van school geschopt. En dat terwijl ze voor de rest wel alle punten had!
Ester is van de zomer gaan samenwonen met haar vriend in Lieren. Dat nieuwe huisje moesten wij natuurlijk nog wel ff zien en zo togen wij met zn 9en naar Lieren. Eerrst naar Zutphen waar Lise en ik de rest "meeten" en toen met de trein naar Klarenbeek alwaar we vervolgens werden opgehaald door Ester. (wat ik onderweg ontdekte is dat haar huisje dus maar 25 km van Deventer af is, lekker makkelijk te bereiken dus:) Als ik in Deventer ben.. Zoals gister.

Wij hebben daar haar verjaardag en haar nieuwe huisje gevierd zijn en 5.5 uur geweest en het was echt SUPERgezellig:) Maar dat is altijd zo met mijn klas, die mensen zijn gewoon leuk en megagrappig.

Tot de volgende inspiratiekick!

Tamara M.

1 opmerking: