29 april 2007

Vaudfeest

Ik en Suzanne

Ik en Rick

Suzanne en Suzanne c.q. buurmeisje en zusje

Suzanne, Rick, Marlies, Suzanne en Ik:)

Rick en ik dansend



Foto's van het Vaudfeest. Dit was een dansfeest van mijn oude dansschool Eppink, en ik wilde wel eens zien of ik nog een beetje kon dansen. Qua passen bakte ik er niet zo gek veel meer van, maar qua conditie viel het me toch allemaal wel mee! Had ik ook een weer goede avond:)

BTW, Voor de mensen die zich afvragen wat ik aan heb, dat is een heuse kaftan, uit het diepe zuiden (Egypte, om precies te zijn)

Kusjes

2 opmerkingen:

  1. Ha Tamara!

    Kom kom, niet jezelf zo onderschatten. Ik ben een trouwe klikker/ lezer en kijk minstens één keer per dag (helaas vaak tevergeefs...) of er een update is. Today is my lucky day! :-D
    Wat een leuke foto's zeg! En wat is Rick (naast een schatje) GROOT. Toen we jullie vorige week zagen, viel het verschil niet zo. Jij zittend en hij staand. Maar die ene foto is ronduit briljant!

    ZOEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoiii,

    Aha, gezellig! Samen 2 weken aan de roze jongens.
    Jaaa, die misselijkheid ervaar ik ook. Nooit eerder gehad trouwens. Ik stond gisteren onder de douche en ineens werd ik me toch een partij draaierig. Gewoon eng. Ben meteen op bed gaan liggen en na 2 uur ging het wel weer. Heel raar!
    Ook droom ik raar en kom ik slecht (lees: niet) in slaap.

    Goed spul, dat Tavanic! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen