16 mei 2007

Weer thuis

Voor zover de ziekenhuisopname!

Gister voelde ik me weer een stukje beter, en toen is door de dokters en mij besloten me nog niet aan het te leggen maar het eerst eens thuis te proberen met ciproxin en floxapen. Dat vond ik best en om half drie togen ik en mijn schoonpapa huiswaarts.

Vandaag kon ik echter alweer terug bellen, de ciproxin viel niet helemaal goed gisteravond... Een uur nadat ik mijn eerste ciproxin pilletje had genomen was ik al straalmisselijk. Ik waagd ehet erop de floxapen te nemen maar 5 seconden nadat ik dat had gedaan hing ik alweer bovende wasbak en kwam alles eruit. Aangezien de floxapen om 6 uur wel goed gevallen was lag het volgens mij aan de ciproxin, daar heb ik namelijk al een paar keer eerder last van gehad maar nog nooit zo erg als nu!

Vanmiddag kan ik een andere antibiotica ophalen, en met de floxapen ga ik vrolijk door.

Hopen maar dat het helpt, het raspende geluid wat ik gister nog had is nu echter verdwenen, alleen nog een beetje pijn, dus ik heb er het volste vertrouwen in;)







xxx Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten