20 februari 2010

Bezoek enzo

Het is alweer bijna drie weken geleden dat ik heb geschreven, er valt gewoon niet zo veel te melden.
Mijn tablettenkuur is ondertussen afgelopen, en die is goed aangeslagen. Ik hoest weer een stuk minder, en mn slijm is ook weer terug gedrongen. Nu maar hopen dat het even zo blijft!! Ook heb ik "mijn" thuiszorgverpleegkundige weer eens gezien, want mijn PAC moest worden doorgespoten.

Verder krijg ik nogal wel wat bezoek, veel vriendinnen en familie die willen langskomen, wat ontzettend gezellig is :)
Straks komen mijn Opa en Oma langs, morgen komt nog een vriendin langs, en maandag komt mn grote zus op bezoek dus ik heb het wel druk zo. Tussendoor moet ik namelijk ook nog drie keer per week fysioën, en eens in de 2 weken naar het UMC. Verder doe ik thuis af en toe ook wat meer, ik kook soms en help met afwassen. Het gaat dus aardig goed, en ik voel aan mezelf dat ik ook niet te veel doe. Dat is wel prettig, zo voel ik me niet helemaal nutteloos :)

Met Valentijnsdag hebben ik trouwens nog een prachtig ontbijt op bed gekregen van mn lieve schatje:) Prachtig ingekerfde, met stukjes grapefruit gevulde grapefruit (wie snapt het nog?) en een gekookt eitje. Heerlijk!

Voor zover, mijn uiterst interessante leven:)

5 opmerkingen:

  1. Ik snap het grapefruit verhaal wel. Denk ik xD Wel lief van Rick (=

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig al die bezoekjes. Fijn dat de kuur zn werk heeft gedaan enne zo'n ontbijtje vind ik ook wel wat!! Alhhoewel doe mij maar en kiwi ;-))

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!
    Wat fijn, je klinkt goed! (Voor zover je dat natuurlijk kunt zeggen via internet...) Ben blij dat de kuur aangeslagen is voor je gevoel! :)

    En aaahh, wat lief van Rick! Geniet er maar lekker van ;) Groetjes aan Rick!

    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tamara, ff een antwoord op jouw vraag over de neusspray Avamys. Ik ben er mee gestart toen ik al een paar dagen verkouden was. Bij mij verdween de verkoudheid na 2 dagen . Wel blijf ik de neusspray dagelijks door gebruiken als onderhoud.

    Groetjes Claudia Denissen uit Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen