06 april 2011

Daar gaat mijn Port-a-Cath - Donderdag

Ben ik toch bijna dit leuke nieuws vergeten te vertellen: Morgen wordt mijn Port-a-Cath eruit gehaald!! Dan ben ik eindelijk vrij. Extra leuk is dat Rick mij nooit heeft gekend zonder PAC, dus hij vind het ook heel spannend (en erg leuk:))

Ik ga trouwens wel onder narcose, ik kan niet er nl niet zo goed tegen als iemand in mij gaat snijden terwijl ik wakker ben. Vind ik toch best een slecht idee. Daarom, lekker slapen, en wakker worden als het allemaal voorbij is. Dat vind ik de beste manier;)

Laat ik morgenavond weten hoe het gegaan is, oke?



9 opmerkingen:

  1. Hi Tamara!

    Cool, dat ie eruit mag! Nog steeds als ik op mijn buik ga liggen, denk ik, ohja hij zit er niet! Zo lekker..

    Hoe gaat het verder met je, vakantie plannen aan het maken? Wij willen gaan kamperen in Frankrijk.

    Liefs leoni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh spannend! Heel veel succes =D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat goed dat ie er uit mag. Ook wel weer even spannend, een kleine ingreep. Hopelijk is alles goed gegaan vandaag!

    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte Tamara.

    Of wordt rustig wakker, want misschien ben je nu al pac-loos.

    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tamara,
    geweldig hoor eindelijk draadloos, eindelijk vrij!
    Groetjes Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Meid,

    Ben blij voor je dat je er zo blij mee bent! Hoe is het gegaan? Hoop dat je je er lekker onder voelt..

    Zou zelf niet zonder meer kunnen, tenminste.. dat zegt m'n gevoel! En waarschijnlijk m'n aderen ook.. Haha. Zo ook m'n PEG. Maargoed, nogmaals.. ben blij voor je!

    Groetjess!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi tamara,

    Mijn pac is eruit gehaald tijdens de transplantatie..

    hey maar ik heb nog een vraagje voor je. Namelijk die wratjes op je voet, welke zalf gebruik jij met resultaat. Ik heb namelijk hetzelfde probleem geloof ik ;-)

    Heb zowiezo veel last van mijn voetjes. Ze moeten ineens ook zo hard werken...herkenbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem6:43 p.m.

    Succes en sterkte voor morgen.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej Tamara,

    Je mag me mailen maar ook toevoegen op msn..

    vlammetjuh@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen