19 januari 2006

Gebeurtenissen:)

Afgelopen maandag heb ik weer eens mijn kamertje betreden (had er 5 weken lang niet gewoond:S) Maar nu ga ik dat toch echt weer doen, de afgleopen 2 dagen waren echt super! Ik ben woensdag alweer naar huis gegaan (je moet niet overdrijven:P) omdat we 's avonds naar Hans Liberg zouden gaan.

Eigenlijk zouden wij met zijn vieren gaan (Juud, ik en mn paps en mams) maar aangezien Juud in het ziekenhuis lag, moesten wij haar vervangen (sorry Juud:P) En Rick ging uiteindelijk mee!:) en wie is Rick, vragen jullie je af?? Nou, dat is mijn vriendje, sinds een week:) Die dag dat ik die post over het Mars-syndroom had geschreven is het aangeraakt en ik ben hoteldebotel stapelverliefd en IT FEELS VERY GOOD:D. Lekker genieten van mn vriendje;)Waarschijnlijk komen er dus NOG minder posts, sorry daarvoor:P

-xx- Tamara

3 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van je kriebels, vlinders en roze bril!

    Kus,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5:26 a.m.

    Heey, beetje laat, maar toch. He, dat Mars-syndroom heeft vast en zeker bijgedragen aan het feit dat je nu verliefd bent. Toch...?;-) Oh, nu ik er zo over nadenk; Ik lijd op het moment ook onder het Mars-syndroom. Ben namelijk al uuuren wakker. Gewoon. Zomaar.

    Nou..Dahaag!
    Kus,Mars

    Enneh...De Groetjes aan Thom;-) Van Linda...:S:S

    BeantwoordenVerwijderen