12 januari 2006

Het Mars-sydroom

Ik weet niet of het bestaat maar bij deze benoem ik het maar: het Mars-syndroom

Laatste nachten word ik steeds rond 4 uur wakker en lig dan een uurtje of 1 a 2 wakker, (door het hoesten meestal, ik hoop dat dat toch ff snel weggaat aangezien ik net van een kuurtje af ben!), weliswaar een lichtere vorm van het Mars-syndroom maar dat kan;)

Tis nogal vermoeiend en ik word er lichtelijk gek van:S Ik hoop niet dat ik weer aan een kuur moet, want dat kan ik absoluut NIET gebruiken! En dat allemaal door 1 kut-verkoudheidje... dat moet maar eens ophouden!

-x- Tamara

1 opmerking:

  1. Anoniem2:13 p.m.

    HA-HA-HAAAAAA!!! Sinds een tijdje (:$) lees ik weer je weblog en dan kom ik dit tegen; het MARS-Syndroom!! Oooh ik kom niet meer bij. Wel goed verzonnen trouwens. Mars herself had er ook weer last van vannacht, jeeeetje zeg. Niet te weinig. Om half 7 vannochtend ging ik weer richting bed....

    Ik hoop ook dat je geen kuur hoeft. En anders doen we het 'gezellig' samen! Maar toch maar hopen dat dat niet nodig is;-)

    Nou Doeg!!! En geen Mars-syndromen meer he;-)

    Kus, Mars...

    BeantwoordenVerwijderen