21 januari 2007

Donderdag - Tilburgse Thermen

Donderdag was een relaxte dag. Met de kaart op de klink waarop "Don't Disturb" stond konden we lekker uitslapen zonder dat wat lawaaierige schoonma(a)k(st)ers je uit je bed komen gooien. Wel werden we om tien uur bijna uit ons bed gedrild, iemand vond het schijnbaar nodig om te gaan boren...

Nadat we hadden ontbeten moesten we in allerijl op zoek naar een apotheek omdat slimme ik mijn insulinepenfills vergeten was! Het recept werd door UMC naar het hotel gefaxt (ontzettend handig, een Fax!) en daarmee gingen wij op zoek naar een apotheek in Tilburg... Nadat we allerlei kanten waren opgestuurd, wat een tijd duurde omdat Tilburg alleen maar schijnt te bestaan uit eenrichtingsverkeer, hadden we dan eindelijk een apotheek gevonden en kon ik weer opgelucht ademhalen! (of spuiten, het is maar net hoe je het bekijkt)

Daarna gingen we naar de Tilburgse Thermen. Dit was voor mij nieuw, ik was nog nooit eerder in een sauna of Thermen geweest, dus het was wel ff nieuw en spannend, maar eigenlijk had ik niet erg veel moeite om mijn badjas uit te doen daar. Zeker niet toen ik mijn bril af deed en niet zo veel meer zag dan wat vage zalmige figuren...

Het was heerlijk, aan het eind van de dag was ik helemaal ontspannen en helemaal niet benauwd meer! Dat ga ik dus zeker vaker doen!

'S avonds nog een keertje gepooled en dit keer heb ik natuurlijk gewonnen;)

P.S. i.v.m. het verbod op blootfoto's in je blog, geen foto's bij deze;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten