21 januari 2007

Weekendje Tilburg

Van 3 t/m 6 januari ben ik samen met Rick naar Tilburg geweest, om ons 1 jaartje te vieren. We hebben alweer 1 jaar!! (ik heb mijn blog dus al nóg langer, realiseer ik me nu...)

3 Januari gingen we weg. De rit ging vrij soepel, en ik viel lekker in slaap. Word ik opeens wakker gemaakt met de mededeling:"Tamara, volgens mij zijn we (hoezo WE) verkeerd gereden... Op de kaart gekeken, had Rick een verkeerde afslag genomen... Mannen kunnen dus helemaal niet beter kaart lezen:P Nadat we dus weer op de goede weg zaten, ben ik maar even wakker gebleven om verdere misafslagen te voorkomen:P Dit keer ging het goed en we kwamen vrij snel bij ons hotel aan.

Nadat we de kamer bewonderd hadden (Ging vrij snel, hij was niet zo groot) hebben we boodschappen gedaan, voor het ontbijt en lunch enzo, het ontbijt in het hotel kostte 10 euro perdag per persoon.. kom zeg ik eet nog voor geen euro sochtends:P Beetje zonde van het geld. We hebben ongeveer anderhalf uur in de stad rondgezworven omdat Rick dacht dat hij een goed richtingsgevoel had, wat dus niet waar bleek te zijn, waardoor we als kippen zonder kop door de stad rondholden zonder dat we ook maar in de buurt weer van de bioscoop kwamen. Uiteindelijk hebben we lekker gegeten in een italiaans restaurantje, typisch Italiaans, met 3 mensen, 1 serveerstertje, 1 kok en een gastvrouw/serveerster tegelijkertijd. Het eten was erg lekker daar!

Daarna zijn we naar "The holiday" geweest. Omdat het kerstvakantie was draaiden ze films zonder pauze. Na 9 kwartier stonden we weer buiten!! Een leuke film maar wel erg lang dus!

Daarna lekker weer naar het hotel, waar we nog even gepooled hebben, en Rick had deze avond gewonnen.. maar het uitje was nog niet voorbij...;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten