18 januari 2007

Om een lang verhaal kort te maken...

En JA daar ben ik weer, na een lange periode van afwezigheid. Ik heb vrij weinig meegemaakt dus er valt ook niet veel te vertellen, k zal het even samenvatten:

Allereerst mocht mijn infuus er de 24e uit! Lekker voor kerst:) Kerst was erg leuk, ik had een mooie jurk aan, daarom moest mijn infuus er ook uit want met infuus paste mijn jurk niet dicht... (kwestie van een milimetertje... en bovendien ziet het er niet uit, een pleister boven de jurk...;))Kerstavond hebben we met zn negenen thuis gevierd, lekker groot kerstdiner met groentensoep als voorgerecht, als hoofdgerecht varkenshaas of zalm (er waren een paar vegetariƫrs in de zaal...) en als nagerecht lekker stroopwafelijs:) Op eerste kerstdag waren er al weer vier mensen de deur uit dus Waren wij met zn vieren overgebleven en bij Rick thuis waren ze ook met zijn vieren. Daarom zijn we gezellig met zn achten gaan gourmetten, was ook heel erg gezellig! (voor degenen die het niet weten, mijn schoonouders zijn tegelijkertijd oude vrienden van mijn ouders en sinds vorig jaar hun buren;) Goed uitgekozen right?)
Tweede kerstdag ben ik bij Rick en zijn familie (en alle familie van zijn moederskant!) wezen eten. Kerstdiner bij hun thuis. Was ook erg gezellig. Druk maar gezellig!

Oud en nieuw was ook wel leuk, lekker eerst thuis op de bank gehangen en daarna bij Rick. Voor het eerst een vriendje heben met oud en nieuw, iemand die je kunt zoenen in het nieuwe jaar! Nog nooit gehad, nieuwe ervaring maar een heerlijke!

Ondertussen begon ik me weer slechter te voelen, ging weer meer hoesten, nog meer dan voor de kuur! Ik besloot het ziekenhuis maar weer even te bellen na oud en nieuw, kijken of ze nog iets anders hadden liggen want ja, Rick en zouden 3 januari weg gaan en ik wilde me wel goed voelen dan! Gelukkig kwamen ze met een oplossing: tien dagen prednison. Niet de allerfijnste oplossing (het is best een sterk middel.. ) Maar ja alles beter dan weer het ziekenhuis in! Nu kan ik gelukkig zeggen dat de prednisonkuur in samenhang met het sprayen van de colistine gelukkig wel geholpen heeft! Onze paar daagjes in Tilburg waren heel gezellig, daar komt nog een nieuwe post van!!

xxx en een happy newyear nog voor iedereen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten