22 augustus 2007

Warrig?

Als je het over warrig zijn hebt, kan ik je er veel over vertellen. Het komt regelmatig voor dat er rekeningen een paar maanden blijven liggen, of ik een bezwaar op het laatste moment verstuur, of doordat ik vergeet de witch op te zeggen (I know pathetic, maar ja what you gonna do:P) je voor nog een heel jaar moet betalen. Nu echter heb ik toch wel iets uitzonderlijks gedaan. Ik kwam een paar weken geleden een papiertje tegen, dat al een jaar hier ligt... Het gaat om een papier dat mijn rijlesgeld gedeeltelijk gaat proberen terug te vragen in verband met mijn CF en het feit dat ik mijn rijbewijs heel hard nodig heb. Morgen nog maar eens proberen;)

p.s. Over warrigheid gesproken, de Bruna belde op om te vragen óf, en zo ja, wanneer ik mijn Harry Potter kwam ophalen. Blijkt dat de man vergeten is door te bellen dat ie überhaupt gekomen is... Sja dat is een beetje te laat, ondertussen heb ik m dus al gelezen. Volgende keer beter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten