26 augustus 2007

Ziekenhuis



Ja, je leest het goed. Ik lig alweer in het ziekenhuis!! Ik kreeg donderdag opeens koorts, dat had ik doorgegeven aan het UMC maar t was ff aanzien. Vervolgens belt vd Graaf vrijdagochtend op (terwijl ik nog sliep natuurlijk) met de mededeling dat ie me eigenlijk wel aan een kuur wil hebben. Nu was op dat moment mijn temperatuur weer 36.5 dus ik wilde het nog even aankijken. Helaas steeg de temperatuur, en mocht ik me dus smiddags melden bij de EHBO. Nu lig ik dus weer in mijn eentje op kamer 18, B3West in het UMC UTrecht. Gelukkig wel met een laptop;) Voel me niet zo jofel, maar dat komt omdat mijn buik sinds gisteren erg opgeblazen is, en het wil ook niet weg dus daar ben ik best benauwd van. Ik heb verder nu ff een liter zuurstof in, omdat mijn saturatie ook tegen de 90 aanzit. Het kan dus best zo zijn dat ik morgen wel weer zin heb om te schrijven als mijn buik minder dik is, maar momenteel ben ik echt te futloos om ook maar iets interessants te schrijven. Excuses!

Ik heb overigens nog wel een mooi plaatje wat ik wel als mijn levensmotto wil omschrijven;)

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12:24 a.m.

    Hoi Tamara,

    Hoe is t met je? Je bent nu toch niet meer in het ZH hoop ik??
    trouwens een goed motto!!
    Groeten Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JE ging toch weer wat meer aan je blog werken? Kmerk er niks van :P

    BeantwoordenVerwijderen