11 augustus 2007

What's next?

Vorige keer schreef ik dat de nieuwe Harry Potter ging halen de volgende dag... Dat ging ik dus proberen, maar mijn bestelling was nog niet binnen! Erg vervelend, want ik wilde de Harry Potter mee op vakantie! Gelukkig had nog een week...

Na een week had ik nog niks binnen, dus toen heb ik m maar van mijn buurman geleend, en gelezen:) en hij is echt SUPER:D Ik kan er niet meer over zeggen! Ik heb er echt van genoten, en ik kon gewoon niet op houden met lezen!

Verder was ik dus op vakantie, en op vakantie heb je geen internet bij je (in mijn geval) dus kan je ook geen posts plaatsen. Later op de dag nog wel een verslagje (of 2, 3) van de vakantie, maar nu wilde ik ff laten weten dat jullie niet loang meer hoeven te wachten op een nieuwe post:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten