07 maart 2008

Chillen


Het is vrijdagmiddag en ik zit op de bank met een deken om me heen en een pittezak op mijn schoot. Wat is er aan de hand?
Gelukkig, ik ben niet ziek!! Het is "alleen maar" de geiser die er vandaag eens geen zin in had!! Ik zat al een tijdje in de kamer toen ik het toch wel koud kreeg, dus ik controleerde de thermostaat, die stond op 19 graden!! (als je niks doet, is dat best koud:P) Ik zette m hoger, en ging weer lekker zitten lezen.

Een uur later: Het was nog niet echt warmergeworden, dus maar ff controleren of de verwarming wel aanstond. Wat niet zo was.

Een half uur later: Check:--> Hee de verwarming doet het nog steeds niet! Net zomin als de warme kraan boven. *goh zou er soms iets stuk zijn?*

Enfin, na nog wat dingen ingedrukt,geschopt en/of geslagen te hebben besloot ik de energiewacht maar eens te bellen. Die beloofden nog vanmiddag een mannetje te sturen. Daar zit ik nu op te wachten..

Vervolg: Het mannetje kwam erg snel, na tien minuten was hij er al! Na enig gemorrel aan de geiser besloot hij dat hij het ook niet wist (nee daar heb je veel aan) en belde de centrale. Hier besloten ze dat er onderdeeltje vervangen moest worden. Nadat een ander snel mannetje dit onderdeel had langsgebracht, deed de geiser weer wat hij moest doen, met als gevolg dat ik nu weer lekker in een warm huis zit:) Althans een stuk warmer dan een uur geleden!

Erg fijn, die mannetjes van de Energiewacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten