25 februari 2008

Goed nieuws, Slecht nieuws

Volop goed nieuws, dat vooropgesteld, maar ook wel weer wat slecht nieuws. Vandaag mijn bloedwaardes teruggekregen, en mijn HBa1 is gestegen naar 9.0! Dit is voor mij geen record maar ik had gehoopt na het opnieuw instellen van mijn insuline, dat die waarde wel weer zou zakken (voor de leken onder ons, die moeten tussen de 6 en de 7 zitten)

Nóg maar beter opletten dus...

Gelukkig heeft het verder (nog) geen effect op mijn ogen, want de oogtest was goed vandaag! Wel weer een tijdje wazig kijken daarna, maar of dat nou iets nieuws is?!;)

Wel heb ik een heel gezellig weekend gehad verder!! Afgelopen zaterdag, ik zat nog in mijn pyama, ongewassen hoofd aan de keukentafel (en niet eens mijn eigen huis) toen ik werd opgebeld door Marjolein. Zij en Laura waren afgelopen week op vakantie is het interessant Eerbeek en hadden zaterdag nog niks te doen. Dus vonden ze het wel leuk om Deventer te gaan opzoeken, en mij erbij;) Een mooie gelegenheid, aangezien ze normaal 2 resp. 3 uur van mij vandaan wonen.

Lekker gelunched bij

Een aanradertje! Ze hebben een lekker verwarmd terras, dus we hoefden niet binnen te zitten... Helaas bleek onze verwarming het niet zo best te doen, dus erg warm was het niet. Gelukkig was het ook niet erg koud...

Smiddags ben ik naar een verjaardag van mijn oppaskindje geweest. Het was erg gezellig, maar wel druk. Uiteindelijk ben ik in een hoekje beland met een aantal kindjes om me heen, om te fungeren als voorleesmiepje. Erg leuk:)

De volgende dag was er een vriendin van Rick jarig, daar gingen we ook langs. Dat was wederom erg gezellig, en de drukte viel ook wel mee. Vervolgens naar huis om te eten, om daarna door te gaan naar Elvir, een vriend van Rick die ook jarig was! Dit was alsook erg gezellig, en we zijn tot half elf gebleven. Het was echter wel een verschil met smiddags. Smiddags allemaal pubers van een jaar of 18, en nu savonds meer in de leeftijd van 22. Allebei gezellig maar voel me bij de laatstegenoemde groep toch wat meer mezelf.

straks meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten