18 februari 2008

Born 2 Cook



Tot vanochtend was ik altijd heel positief over het programma Born2Cook. Voor de onwetenden: Dat is een kookprogramma dat iedere ochtend op Net5 verschijnt.

Ook nadat Ramon Beuk het programma verlaten had en daarvoor Caspas Bürgi, na hem eeen of andere vreemde Australiër (ik geloof dat zijn naam Jaimz is) op de buis verscheen bleef ik het wel kijken, al was het alleen maar om de heerlijke gerechten op tafel te zien verschijnen, in de optimistische veronderstelling het zelf ooit nog eens klaar te spelen. Dat is me toch al zeker 3 keer gelukt!

Vanochtend was het iets minder smakelijk. Terwijl hij aan het blaten was over wat het hoofdgerecht zou worden, konijn met t een of ander, en met zn rechterhand een flink mes pakte, zwaaide hij met links een konijn boven tafel. Echt een heel konijn, alleen dan zonder vel. Dat was al shocking om te zien, maar vervolgens klieft hij het konijn koelbloedig dwars doormidden!

Natuurlijk weet ik wel dat dat zo gebeurt, maar om een konijn op tv ontmanteld zien worden is toch anders!

Toch maar geen kok worden later? (mijn jeugddroom)

3 opmerkingen:

  1. Anoniem6:45 p.m.

    ewa ja je bent kok of niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7:28 p.m.

    Beste brave Tamara,
    die Jaymz is de leukste kok die ik ooit op TV heb gezien, Natuurlijk wordt een konijn geslacht voor het verder wordt bereid, stel je voor.
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rob

    welke rob ben jij?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen