15 februari 2008

Valentijn

Eigenlijk uit princiope een hekel hebben aan het commerciele gedoe rond valentijn, maar toch stiekem wel iets doen voor degenen die je liefhebt.

Zo ook ik.

Ook al hadden Rick en ik afgesproken om niks te doen voor Valentijn, ik kon het niet laten om toch nog iets liefs te doen. Zodoende had ik twee mooie rozen gekocht, en ging ik savonds koken (uiteindelijk met hulp van Rick, want in mn eentje was het toch wat zwaar, ik was ook nog een lekker verkouden (het was dus wel een verkoudheid!). Toen de tafel gedekt en die twee rozen erbij gezet, licht gedimd en een heerlijk romantisch sfeertje gecreeƫrd.*

Vervolgens naar de tuin alwaar ik een hart van sterretjes (al sinds oud en nieuw in de garage liggen) aan probeerde te steken.

Jammer toch dat die dingen zo langzaam ontbranden dat het eerst sterretje alweer uitdoofde toen ik op de helft was. Maar zo had het er ongeveer moeten uitzien:



Makkelijk is dat tegenwoordig op de computer, lekker plakken en knippen, maar dan op z;n nieuwerwets :P

*Om verstoring tegen te gaan: Mn ouders en zusje had ik de deur uit getrapt ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten