14 april 2008

FF Stemmen!

Dit is weer zo'n nutteloze oproep maarrr ik wil jullie toch even vragen om te stemmen op Peter!! Peter was, toen ik nog in het Deventer ziekenhuis, kinderafdeling lag, een van de weinige broeders!! We hadden er namelijk welgeteld drie!

Deze Peter is een ontzettend aardige man, zorgt altijd goed voor je en is een heel goede verpleeg! Nou heb ik m al een paar jaar niet gezien, maar toch wil ik jullie vragen om even te stemmen voor hem, zodat hij Verpleger van het jaar word!! Want dat verdient hij zeker!!

3 opmerkingen:

  1. Anoniem11:17 a.m.

    Hij heeft gewonnen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6:19 p.m.

    Weet je wat zo leuk is? Een collega van hem die op een IVF-forum actief is, heeft ook onwijs voor hem gelobbyd. Zij vond hem ook al zo geweldig. Ik heb dus ook al voor hem gestemd voordta ik over hem las op jouw blog.
    Gaaf dat hij ook gewonnen heeft.

    Heeei, die behaatjes kunnen ook in een grotere maat, misschien knellen ze dan minder? Jammer dat het al Valentijnsdag geweest is, anders kon je er een paar vragen. In het kader van het shoppen voor het nieuwe seizoen dan maar zelf kopen?

    BeantwoordenVerwijderen