03 april 2008

Het ziekenhuis - aflevering 44

Nou daar was ik weer!! Terug in het ziekenhuis. Voor mijn gevoel al weer een tijd geleden. Nou ben ik ook maar liefst 4 maanden thuis geweest, voor mij een hele tijd! En al die tijd heb ik me eigenlijk ook wel goed gevoeld!! Waarom dan nu toch in het ziekenhuis? Nou de laatste paar weken ging het wat minder, ik had een pillenkuur en die deed wel iets, maar zo gauw ik er mee klaar was begon het hoesten weer en erger. Ook werd ik de laatste dagen steeds maar benauwder, en ik kon haast de trap niet meer op. Ook zag ik als een berg op tegen eventjes boodschappen doen. Ik had het misschien nog wel even vol kunnen houden maar dan was ik waarschijnlijk heel slecht hier weer terecht gekomen, en met 5 mei (Rick zijn vejaardag) en 19 april, de LO2008 in het vizier kan ik dat natuurlijk niet hebben! Want het is namelijk als volgt:

Een tijdje geleden werde mijn moeder en ik gevraagd of wij wilden helpen bij de workshop van Jan, hij was bang dat hij het niet vol zou kunnen houden, of in een erger geval, hij in het ziekenhuis zou liggen. Dat wilden wij wel.
Waar we echter geen rekening mee hadden gehouden is het feit dat hij er ook wel eens helemaal niet meer kon zijn, uberhaupt!! Maar men ging er van uit dat we hem ook daarbij zouden vervangen blijkbaar, want opeens stond ónze naam in de planning, ipv van die van Jan!

Ik heb er wel even over getwijfeld, oa was ik bang dat ik het niet zo goed zou kunnen als Jan, ik keek toch wel tegen hem op! Hij was "the man"! Maar besloten om het toch wel te doen, ik vind het een hele eer om hem te mogen vervangen!

Dan nog even leuk nieuws: Er zijn afgelopen 2 weken maar liefst 3 mensen weer getransplanteerd!! Dat biedt hoop voor de toekomst!!:D

En een klein beetje humor:



Mijn ziekenhuisadres:

Tamara Magdelijns
B3West, kamer 31
Postbus 85500
3508 GA Utrecht

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,
    Nou, dat is weer een tegenvaller. Lig je weer in het ziekenhuis. Moet jij nu weer een kuur van enkele weken middels infuus ondergaan?
    Ik heb veel gelezen over CF en weet inmiddels dat dit 'soort'opnames voor jullie regelmatig voorkomen. Niet echt gezellig.

    Ik las ook dat jij en je moeder de workshop gaan doen die eerst door Jan zou worden gedaan. Dat is al spannend, maar nu extra beladen.

    Maar het gaat jullie vast lukken.

    Duurt deze opname weer een aantal weken?
    In elk gevaal toitoitoi

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara
    Dat is wel jammer,lig je nu met de gebakken peren.
    Maar laten we hopen dat het van korte duur is en je weer snel op de been bent.heb je site gelezen ,je bent echt een meisje met pit.
    Dus wat je voor hebt gaat ook lukken.
    Voor eerst heeeeeel veel gezondheid gewenst
    groetjes anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5:04 p.m.

    Hallo Tamara.
    Ik zie op je site dat de gezondheid bij jouw toch wel wat op en neer gaat.
    Als je nu nog in het ziekenhuis ligt wens ik je spoedige thuiskomst in wat betere omstandigheden.
    Als ik de site van Bjorn de Haan lees heeft het toch wel zo z'n voordelen dat je nog jong bent.
    Nou Tamara, hou je haaks.

    groeten
    Hans Laarhuis

    BeantwoordenVerwijderen