03 juli 2010

1 Jaar HU

Vandaag sta ik een jaar op Hoog Urgent! Niemand had verwacht dat ik vandaag nog met mijn oude longen zou doorbrengen!

Aan de ene kant is dat natuurlijk zwaar klote, want het betekent dat ik helaas nog geen nieuwe longen heb, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel verwonderlijk en fijn dat mijn oude longen het nog zo lang hebben kunnen volhouden!

Het gaat nu na mijn laatste kuur eigenlijk best nog redelijk, zeker gezien dit vreselijk warme en benauwde weer. Het scheelt wel enorm dat we een airco en een ventilator binnen hebben, daardoor hou ik het nog wel uit.

Vanavond gaan we lekker barbecuen en taart eten om te "vieren" (heel sarcastisch) dat ik 1 jaar Hoog Urgent sta!

9 opmerkingen:

  1. uhhh gefeliciteerd? In ieder geval gefeliciteerd dat je het zo goed volhoudt. Groetjes vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouja, in ieder geval fijn dat je er nog bent ;).

    En ik zie in dat plaatje echt jullie terugkomen. Vooral Rick, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd !?
    Iig heeel erg fijn dat je het toch goed volhoud ondanks alles en de voorspellingen van vorig jaar.
    Ga zo door zou ik zeggen, maar toch hopen dat ze snel komen die longen.
    xxx annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, gefeliciteerd dan maar?

    Knap dat je het zo lang volhoudt ondanks al die nare beichten die ik over je las in je blog.
    Hopelijk komen die goede longen snel voor je. Vast op een moment dat je het niet verwacht!

    Wens je niet een 2e verjaardag toe, mar een mooi setje frisse longen.

    Groetjes, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Passend plaatje ;P
    Idd een beetje dubbel.
    BBQ en taart zijn iig altijd goed ;)

    Groetjes en liefs, ook aan Rick
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me volledig bij de anderen aan.. Je bent een echte vechter!

    Kuss Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt allemaal :)

    We hebben maar gevierd idd dat mn longen het zo lang rekken. Hoezo zijn mijn longen niet elastisch meer;)

    Wel tof iig, anders was er waars niet meer geweest:)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beetje dubbel. maar ja in ieder geval fijn dat je het volhoudt en hopelijk komen snel die goeie longen.
    maar heeft de bbq gesmaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Tomaatje.

    Wat een tijden he. En wat vreet het engerie van je.

    Maar schat, je bent sterk. Dat heb je wel laten zien, dat je me bent komen opzoeken.

    Ik vecht met je mee!!
    Heb je hond nog wel nodig. Super dat je dat hebt gedaan.

    Ben ik je ZO ONTZETTEND DANKBAAR voor! Hou vol, ik heb nie voor niks zo mooie roeiboot uit gekozen!

    HVJ liefs Just MoMoXX

    BeantwoordenVerwijderen