30 oktober 2010

En zo weer een weekje verder

Het is nu 8 weken geleden dat ik getransplanteerd ben, en natuurlijk is het nog steeds ZO bijzonder! Ik was laatst even boodschappen doen, en van de buitenkant zie je helemaal niks. De mensen om je heen zien een normale vrouw van 24, en van binnen voel ik me ZO bijzonder! Ik wil haast wel uitschreeuwen van: Ik heb 2 nieuwe longen!!! Kan je dat niet aan me zien!!!

Maar gelukkig zien mensen die me kennen het wel. Het voelt gewoon echt heel raar, alsof je alles weer aankan!

Verder zijn er wel wat bijwerkingen van de medicijnen, zo tril ik nog steeds als een malle, maar dat wordt wel langzaam aan minder heb ik het idee. Ook heb ik nu vocht in mn enkels door de P.rograft en daarvoor krijg ik steunkousen. Ik kan namelijk haast niet meer lopen erdoor, en dat is toch erg jammer van mijn nieuwe longen;)

Ik schrijf van de week nog een blog met wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag, maar vandaag niet want vandaag zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd en hebben we dus groot feest!!! (waar ik dus mijn nieuwe kleren en schoenen voor heb gekocht;))

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk verhaal.
    Niemand die aan je ziet wat voor wereldwonder jij bent.
    Maar jij bent je er dagelijks terdege van bewust.
    Er is echt een nieuwe wereld voor je open gegaan. Inclusief steunkousen.
    En trek je die zelf aan zonder het benauwd te krijgen?

    Ik wens je vandaag een geweldig feest.
    Nu kun je echt meefeesten, wat fijn voor je ouders.
    Dit hadden ze natuurlijk wel gehoopt maar niet verwacht.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed om te horen zeg.
    Ben heel blij voor je.
    Hele fijne dag vandaag met de familie.
    Groetjes,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om te horen meid!
    Geniet ervan! Zo speciaal!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ennn polonaise lopen, ga je dat ook gewoon doen, zonder dat iemand iets bijzonders aan je ziet??? geweldig toch dat je dat allemaal weer kan. Enn die steunkousen hahah die zien ze ook niet onder een leuke broek.

    Heel veel plezier, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, da's echt driedubbel feest voor je! Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat! Enne, wie weten komen steunkousen nog wel in de mode... :)

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej Meid!

    Aller eerst, gefeliciteerd met het 30 jarig huwelijk van je ouders! (Mijn ouders zijn 23 Dec. ook 30 jaar getrouwd.. en daar maken we ook een feest van!) Okee, dat terzijde :P Hahaa...

    Maar ik ben erg blij voor je dat je zó happy bent met je longen..
    Jaa je dikke enkels is wel balen!
    Laat het gauw herstellen..

    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen