18 november 2005

Een nieuw dominorecord?

Vanavond is er weer een nieuwe recordpoging dominostenen omgooien! Dit zal niemand ongetwijfeld ontgaan zijn, aangezien het de afgelopen week nogal veel in het nieuws is geweest door, Ja wel, de Mus.

Vorig jaar met de recordpoging lag ik in het ziekenhuis, en zijn Judith en Robert-Jan bij mij komen kijken, het was ontzettend gezellig en de basis voor de relatie van Juud en RJ is toen gelegd;) Nou vond ik eigenlijk dat we dat moesten vieren maar dat ging helaas niet, dus dat doen we dan maar een andere keer:P Ik ga vanavond samen met Juud en 3 vriendinnen bij een vriendin lekker bijkletsen, en wat drinken ed.

Helaas voor mij gaan we geen Domino Day kijken, maar ik neem het wel op. De vraag is dan nu: Komt er een nieuw record, of worden we blij gemaakt met een dooie mus?

groetjes Tamara

Net gehoord dan: Geen dooie mus, wel en nieuw record! En wat voor een, maar 170.000 steentjes zijn blijven staan. Keigoed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten