23 november 2005

Klunzig dagje

Heb je ook wel eens van die dagen, dat je denkt dat alles fout gaat? Zo'n dag had ik gister en het begon al bij het opstaan! Of nouja, opstaan... daar ging het dus al fout. Mijn oude wekker was een simpele, die een knopje had voor de minuten, een knopje voor de uren en een snooze, verder niet. Nou heb ik sinds mijn verjaardag een nieuwe wekker (een mooie radio-wekker) en die wekker heeft de functie dat je het alarm AF kunt zetten. Dit doe ik dan ook braaf iedere keer als ik naar huis ga, zodat het ding niet onnodig gaat piepen. Het gevolg daarvan is wel dat je m iedere zondag als je thuiskomt weer AAN moet zetten--> En ja je raad het al, dat was ik vergeten! In plaats van dat ik om half 8 wakker werd, werd ik om half tien wakker!! (1 positief iets: Ik heb iig wel lekker geslapen;))
Ik was dus te laat op school. NAdat ik me gehaast had om naar school te gaan, merk ik in de bus dat ik mn mobieltje ben vergeten, waardoor ik op school mn vriendinnen niet kon vinden, want ze zaten niet op de gebruikelijke plek:O Maar netjes in de mediatheek!! SHOCK. Vervolgens had ik ze dan eindelijk gevonden! Aldaar maak ik dan netjes met een klasgenoot taak 2, om die vervolgens te sturen naar mijn groepsgenoten (we werken met PGO in werkgroepjes). Om er vervolgens smiddags thuis achter te komen dat ik er geen bijlage bij heb gedaan!! STOM

En als laatste druppel die de emmer deed overlopen, (als klap op de vuurpijl, It was the straw that broke the camel’s back) Vergat ik melk te kopen! Waardoor ik nu geen chocolademelk meer heb:(

*ZUCHT*

Ik voel me mislukt. Althans vandaag.

-x- liefs Tamara

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12:26 a.m.

    Hoi Tamara, al een paar keer gekeken op je log. Vond dat ik nu ook maar een keer iets moest gaan schrijven. Hoop voor je dat de laatste dagen iets minder klunzig zijn geweest :-). Leuk verhaal over je wekkerradio. Toevallig heb ik gister net een nieuwe wekkerradio gekocht (nou ja, besteld, want ze hadden 'm niet meer op voorraad...). De vorige is nog goed hoor, maar deze vond ik wel erg mooi :-). Verder gaat hier alles goed. Komende week druk met surprises enzo... Fijne week en tot MSN ofzo. Dikke kus, John.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5:27 p.m.

    Hee meid,
    Hmm nee ik vind vitamine K naar chocolade smaken (...mijn papa die het ook heeft geproefd zegt wel dat het naar samiak smaakt..)
    Echt super ranzig! Weet jij toevallig in welke etenswaren vitamine K inzitten?
    Tot snel xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen