24 mei 2008

Nou dát weer

Amper een week na het goede nieuws over mijn been, gebeurt er weer iets anders waardoor ik heen en weer wordt geschud. Tijdens de laatste kuur zat mijn pac al eens dicht, maar die kon toen nog worden doorgespoten en daarna deed ie het weer prima.

Afgelopen donderdag kreeg ie zn maandelijkse `beurt` weer. Aanprikken ging prima, alles leek goed te gaan tot ze probeerde door te spuiten. Geen beweging kreeg ze in de spuit! Nou, dat kreeg ze wel maar het deed erg pijn en een zwelling bij het slangetje op de plek van het sleutelbeen! Niet goed dus!! Na een telefoontje met het DZ mochten we naar de EHBO komen, Jannie (Mijn thuiszorgverpleeg, die ik overigens al jááren ken) kon gelukkig even mee, want verder was er niemand thuis.

Bij de EHBO hebben ze geprobeerd of ze heparine erin kregen maar dat ging haast niet. Uiteindelijk is er toch 5 ml in gegaan maar het werd niet makkelijker. Het zwelde steeds op, dan stopten we ff en deed het godsgruwelijk pijn, dan nam het langzaam weer af en konden we iets verder. Maar na 5 ml gaven we het op, het lukte niet. Dus met gevolg dat ik a.s. maandag in het UMC er naar mag laten kijken, maar ik zie het donker in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten