02 december 2008

Inzameling

Zoals Iréne ook al een keer heeft gedaan, of misschien zelfs wel meerdere keren, wil ik jullie ook graag vragen om mij te helpen. Met punten sparen.

Mochten jij heel toevallig biologische producten eten, dan kun jij me helpen! Op alle biologische producten staan namelijk ook 1 of meerdere EKO-zegeltjes:

<-- <-- <-- <-- <-- <--



Ze staan bijvoorbeeld op de verpakking van biologisch geteeld fruit of koffie:






En op pakken yoghurt en melk en andere zuivelproducten staan er maar liefst twee! (zie rechtsonder, en andere kant rechtsonder)




Voor deze punten kan ik keukenhulpjes sparen zoals deze:

(deze is mijn favoriet;))-->

2 opmerkingen:

  1. Tot hoe lang duurt de aktie tamara.
    Mijn dochter leeft ook vegetarisch,alleen af en toe vis. Zelf kan ik me niet zoveel permiteren,maar breken er betere tijden aan ,zal ik er ook meer toe overgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi, slim hè? Om op deze manier aan spaarpunten van het een of het ander te komen. Het heeft mij iig geen windeieren gelegd! ;-)
    Wij eten wel eens biologische dingen dus ik zal het in de gaten houden!

    Liefs,
    Irène

    BeantwoordenVerwijderen