25 september 2008

Rem getransplanteerd!!

Eindelijk heeft ze, na lang wachten, haar longen gekregen!! Gisteravond kreeg ik een sms: "Der zijn longen! Ik wordt zo opgehaald en dan naar Utrecht! Woehoee YES! kus"

Zoals je merkt was ze erg blij, en wie is dat niet!! De operatie is tot nu toe goed gegaan en ze ligt nu op de IC. Ik ben ontzettend blij voor haar, eindelijk weer eens een oproep in mijn bekendenkring!! Het geeft mij ook hoop en kracht om verder te gaan en niet op te geven, want de situatie lijkt de laatste tijd een beetje uitzichtloos, met zo weinig transplantaties.

Gelukkig zijn er ook nog goede mensen! Dus Rem, ik denk aan je!! En wil jij dat er meer mensen zo gelukkig worden als Remke vannacht, geef je dan op als Donor!!! Ga naar:


hier

of

hier


en als je vind dat iedereen donor moet worden tenzij, ga dan
hierheen!


En nog 1 dingetje. Ik krijg steeds vragen of ik weer blog, maar ik blog best redelijk vaak. De ene keer natuurlijk wat minder of meer dan de andere keer, maar zeker 1 keer per week. Het probleem is alleen, dat iedereen kijkt via Cfcafe. Dat deed ik eerst ook, maar ik heb nu alle blogs op geslagen in mijn Favorieten. Omdat er maar steeds 5 nieuwe blogs op de Home verschijnen, zie je blogs die toevallig als 6e (of als 1e, het is maar net hoe je het bekijkt) verschijnen, meteen weer worden ondergesneeuwd. Dit is bij mij ook al een paar keer gebeurd. Ze zijn er mee bezig op CFcafe, maar zolang het nog niet gebeurd is, en je wil mijn blog toch graag lezen: Sla hem voor nu even op in je Favorieten. Dan hoef je niks meer te missen! ;)

1 opmerking:

  1. Hoi tamara
    Ik volg via de site van longtransplantatie.
    Maar heb het ook onder favorieten staan.
    Veel succes verder,
    anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen