21 september 2008

Van Grote Hoogte

Ja Fred, dat is ECHT de euromast;)
Eindelijk ga jullie wat foto's geven. Het was natuurlijk allemaal erg leuk, maar 1 dag was echt ontzettend gaaf!!! Toen hebben we dit gedaan!!!

-->-->-->

<--<--<--

Sja, moet ik nog meer zeggen? Het was gewoon echt ontzettend stoer, en gaaf!! Ik vond het van te voren niet eng, ik dacht:"Dat doen we even." Het enige moment waarop ik het eng vond was dat ik "los" kwam, toen ik met mijn voeten het restaurant niet meer aan kon raken. Maar verder was het echt WAUW:D!

7 opmerkingen:

  1. Anoniem9:53 a.m.

    Erug gave foto's... maar ik hou mijn voetjes liever aan de grond.

    inderdaad wel erg stoer.

    Groetejs, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9:57 a.m.

    Ziet er leuk uit!!
    Leuk dat jullie ook tegelijk konden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat je dat durft...
    Doodeng hoor.
    petje af voor zo'n dame met lef!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem10:01 a.m.

    pff uitslover :P

    xx rick

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem5:08 p.m.

    Jij liever dan ik.
    Ben blij dat wij hier in Enschede niet zo'n hoge mast hebben.
    Ik zou nog benauwder worden dan benauwd.
    Wat kunnen mensen toch gekke dingen doen.
    Niet weer doen hoor!

    Vr.groeten
    Hans Laarhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem5:20 p.m.

    hoi ,
    wat gaaf , ik heb me ook wel eens opgegeven maar toen moest ik de week voor die datum een infuuskuur en het leek me niet handig met een infuus in mijn arm te gaan abseilen maar nu ik deze foto's zie van jou ga ik me nog wel een keer opgeven.
    bedankt voor de inspiratie.
    liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zou het echt niet durven.
    Ben blij dat ik op vaste bodem sta

    BeantwoordenVerwijderen