17 september 2008

Tsja

Nou nou, wat een ongeduld. Stelletje nieuwsgierige Aagjes!;)
En dat allemaal om een (zeer) warrige haardos!! Helaas heb ik geen foto's ervan, toevállig waren de batterijen van mijn fototoestel leeg.

Jullie zullen wel denken: "Wat een anticlimax!"

Sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb het best druk gehad, met deze en gene en ditjes en datjes. Ik ga nog niet precies zeggen wat het is, maar ik vind het een hele stap vooruit!
Verder vandaag voor een extra controle naar het ziekenhuis, het ging al ff niet zo lekker, maar nu heb ik, na de taravid, een kuur floxapen voorgeschreven gekregen. Hopen dat dat helpt!

De volgende keer zal ik jullie eens iets ECHT spannends laten zien, beloofd!

4 opmerkingen:

  1. Anoniem12:14 p.m.

    Ik heb er gewoon slecht van geslapen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je steeds berichtjes achterlaat, maar wie ben je eigenlijk?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem2:37 p.m.

    Ha, nu laat ik jouw in spanning ;)




    we hebben een H
    we hebben een J

    :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, jij kan iemand in spanning houden.
    En uiteindelijk bleek alleen je haar niet in model te zitten!!
    Goeie grap hoor!!

    En nu heb je al weer iets spannends voor ons lezers in petto. Ik ben benieuwd.

    Slaan de kuren al aan? Merk je dat je iets opknapt?

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen