14 september 2008

Verkeerspark Assen

Waarom er nog geen vakantieverhalen en foto's zijn: Ik had zoveel vakantie foto's gemaakt, dat op het moment dat we naar Verkeerspark Assen wilden, de hele schijf volzat. Mijn computer deed het op dat moment nog niet, daarom hebben we alles op Rick zijn computer gegooid, en toen kon ik weer nieuwe foto's maken. Volgende stap: De 2 Gb aan foto's van Rick zijn pc naar hier overhevelen...

Maar nu:

2 zondagen geleden gingen wij naar Verkeerspark Assen. Nou, denk je, dat is toch voor kinderen? Jawel, en daarom namen wij 2 neefjes van Rick mee! Zgn Luuk en Mart vonden het idee geweldig, en wilden graag met ons mee, en zo gezegd, zo gedaan. Rick en ik hadden ook nog een tweede reden waarom we naar Verkeerspark Assen wilden, en dat is het volgende: Toen wij klein waren zijn we (ieder voor zich) ook al eens naar het Verkeerspark geweest. Bij mij is toen een foto gemaakt waarin ik in karretje 61 zit. Toen ik bij Rick een keer foto's zat te kijken, zag ik hem ook in karretje 61 zitten!! Dus wij vonden dat we dan in ieder geval nog een keer samen in karretje 61 moesten zitten. Het was even proppen, het lukte bijna!:P



De dag verder, ja het was gewoon erg leuk! Ik heb niet erg veel gedaan, want de meeste dingen daar komen in beweging door te trappen, en dat is echt TE veel werk, maar ik heb lekker de andere drie twee kinderen laten fietsen en doen. Gelukkig waren er ook "gemotoriseerde" voertuigjes, namelijk de motorbootjes. Die gingen wel met 3 km/u!!

Toen kwamen we bij het beruchte karretje. Uitgebreid foto's zitten maken, en Luuk ging er vervolgens in vandoor (hebben we ook een foto van) Dus als Luuk ooit een vriendin krijgt, wordt er wel gevraagd naar haar Verkeerspark Assen foto, dat begrijp je:P

Omdat het die dag 's ochtends erg geregend had was de QUADbaan erg nat, en mochten daar alleen volwassenen op. Die hebben we dus laten lopen, en zijn doorgegaan naar de kartbaan. Daar mochten wij vervolgens dan niet in, maar wij zijn volwassen en kunenn daar wel tegen;) Het karten vonden ze ook echt supergaaf, ze zijn beiden 4 keer geweest!

Toen weer naar huis toe, het was een geslaagd dagje!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,
    Verkeerspark Assen. Het ligt maar een paar kilometer van mijn huis maar ben er nog nooit geweest. Wel toen ik klein was en in Hoogeveen woonde. Ik vind het heel bijzonder dat jullie allebei op de foto hebben gestaan in auto 61.
    Misschien leuke optie voor een trouwfoto?

    Hoe gaat het verder met je? Nog steeds aan het hannessen met die zuurstofslang?

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7:26 p.m.

    haha zei jij nou 3 kinderen of 4 :) haha leuke foto!
    groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen