22 augustus 2008

De Vakantie (algemeen)

De vakantie was erg leuk! Ik ben nog wat verhaaltjes aan het typen, maar ik wil er graag direct foto's bij zetten, en aangezien mijn eigen pc het nog niet doet, wil ik er nog even mee wachten! Maar zodra ik weer op mijn eigen computer kan, krijgen jullie mijn vakantie verslag! Ik ga het wel in delen doen, zodat je niet alles in een keer hoeft te lezen. We hebben namelijk een aantal gave dagen gehad, met dat we ook echt iets gedaan hebben, en een paar luierdagen, daar hoef ik natuurlijk niet zo veel over te schrijven!
Dus A.S.A.P.!

1 opmerking:

  1. hoi Tamara en Rick
    Ondanks het gedoe voor af is het julie gelukt om er een paar mooie vakantie dagen uit te halen.
    Knap hoor.
    kwam ook nog dat tragische ongeval er tussen, nu lisa.
    Ja dan zit het even goed tegen.
    maar lees met plezier dat er wat moois aan komt, leuke verhalen en mooie fotoos.
    maar de stille dagen zijn misschien wel heel close geweest bedenk ik me, dat is dan tog ook top

    Veel succes ook verder voor jullie aktie ,liefs groet anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen