12 november 2010

Blog Challenge 11 - Your siblings

Zoals ik al in mijn eerste bericht heb verteld, heb ik maar liefst 3 zussen. Iedere keer als ik dat vertel aan iemand vallen ze van hun stoel, en de eerste reactie is vaak: "Wat zielig voor je vader."
Het is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt, persoonlijk vind mijn vader de gelukkigste man van de wereld, met vijf vrouwen.;)

Wat betreft uiterlijk en innerlijk zijn we soms erg verschillend, maar hebben we ook veel overeenkomsten. Zo lijken Judith en ik het meest op elkaar, qua innerlijk en uiterlijk, maar we hebben toch ook redelijk wat verschillen. Zo is zij vegetariƫr en geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zou denken om te stoppen met vlees eten. Ik zou gek zijn.

Mijn oudste zus en ik zijn bijvoorbeeld erg verschillend qua uiterlijk (niemand heeft ooit gedacht dat we familie waren, laat staan zussen) maar qua koppigheid kunnen we het aardig tegen elkaar opnemen.

En mijn jongste zus, die lijkt erg op mij qua hoe ze reageert, qua heftigheid (al vind ze zelf van niet maar that's my point of view) en is zeer creatief en kan erg goed tekenen!

Verder zijn we allemaal lekker muzikaal begaafd, zo wordt/werd er klarinet, hobo, basgitaar, piano en drums bespeeld en word er veel gezongen! We hebben ook allemaal het talent om ontzettend veel te kletsen, dus daarmee komen we nog wel eens in de knoop omdat iedereen wat wil zeggen, maar het is wel erg gezellig!

Vier unieke persoonlijkheden, maar wel duidelijk zussen van elkaar:)

1 opmerking:

  1. Anoniem7:25 p.m.

    en ik ben maar wat trots op al die mooie - en unieke - meiden!

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen