29 november 2010

Blog Challenge 28 - Something that you miss

Wat ik nu nog mis (maar wat hopelijk snel over gaat zijn) is het "gewone" leven van een 24-jarige. Studeren, nieuwe mensen ontmoeten, uitgaan, hobby's hebben (waarbij je uit je huis moet). Dat mis ik nu nog het meest, heb ik ook het meest gemist de afgelopen jaren, maar gelukkig komt dat nu goed.

Verder mis ik de werking van mijn rechtermiddenrif (hopelijk ook tijdelijk) Doordat dat stomme ding niet werkt kan ik momenteel nog niet uit volle borst zingen, en hoge noten halen en daar baal ik ENORM van, want ik zing graag. En veel:) En op zich ook goed als je dat van je zelf mag zeggen:)

Verder mis ik het eten van rosbief of alle andere dingen die ik niet mag, maar daar is over heen te komen.

Over het algemeen komt het allemaal wel weer goed:)

2 opmerkingen:

  1. :) zo dacht ik ook geen rosbief. En nu minstens 1 keer per week en ook nog carpaccio!! heerlijk als het eigenlijk niet mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat Arno zegt.... Gisteren nog een lekker biefstukje gehad ;)

    En van je middenrif.. Bij mij is ie ook nog steeds slap, daarom kunnen getransplanteerde ook minder lang uitademen. Want de doktoren zeggen dat we de 6 sec uitademen ( wat je eigenlijk moet doen bij de LF) nooit halen...
    Maar uiteraard ga ik er gewoon vanuit dat het bij ons wel goed gaat komen ;) Al kan ik niet zingen haha!

    liefs Annelie

    BeantwoordenVerwijderen