20 november 2010

Blog Challenge 20 - This Month

Deze maand gaat best snel. Zo snel, dat ik niet meer zo goed weet wat ik nou precies allemaal heb gedaan. Ik heb het Utrechtste ziekenhuis weer goed van binnen bekeken, ik heb een aantal vrienden en vriendinnen op bezoek gehad, ik ben ook vaak in het Deventer ziekenhuis geweest voor de fysio. Verder ben ik naar de podotherapeut geweest en mag ik nu douchen met plastic zakjes om mijn voeten (anders spoelen de papiertjes weg die tussen mn tenen/nagels zitten) Ook ben ik een aantal keer op de fiets boodschappen wezen doen, en dat ga ik de komende maand uitbreiden naar nog vaker;)

Verder heb ik mijn handen flink aan het werk gezet, oa afwassen en schoonmaken in het huis. Buitenshuis doe/kan ik nog niet zo veel, maar dat wil ik komende maanden ook gaan verbeteren:)

Kortom genoeg te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten