18 november 2010

Blog Challenge 18 - Your favorite birthday

Dat is makkelijk, dat was afgelopen 22 oktober:) Puur alleen al omdat ik 1. thuis was, 2. nieuwe longen had en 3. eigenlijk alles wat ik wilde, wat op mijn lijstje stond ook daadwerkelijk heb gekregen en 4. omdat ik eindelijk weer eens de hele dag kon kletsen zonder moe te worden.

Toch vond ik vorig jaar ook wel een leuke dag, ondanks dat ik op HUI in het ziekenhuis lag. 's ochtends kwam alle verpleging voor mij "Happy Birthday" zingen, en ik heb ontzettend veel kaarten gekregen die dag. Dat was gewoon zo fantastisch, om te merken dat zoveel mensen aan me dachten. Het was weer eens wat anders, dat maakt het ook bijzonder:) Maar ik vier mn verjaardag toch liever thuis hoor, begrijp me niet verkeerd;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten