28 november 2010

Blog Challenge 27 - Your favorite place

Mijn favoriete plaats is waar ik me thuis voel. Dit is allereerst ons eigen huisje, maar ik voel me net zo goed thuis bij mij ouders (al moet ik eerlijk bekennen, ik vind het toch lekker om dan na een tijdje weer naar mijn eigen huis te gaan) en als ik bij 1 van mijn zussen ben voel ik me daar ook thuis (moet ik nog even uitproberen bij de jongste, die is net gaan samenwonen;))

Verder is de bank mijn favoriete zitplaats, en het bed mijn favoriete ligplaats. Als ik eenmaal in bed lig kan ik er ook moeilijk nog uit komen, zeker in de winter. Het is zo heerlijk warm onder de dekens.

En mijn meest favoriete plaats in in de armen van mijn lieverd.

2 opmerkingen:

  1. Anoniem10:39 a.m.

    Je hebt veel favoriete plaatsen waar je je thuis voelt. Inderdaad behaaglijk in de armen is nog het beste. Gelijk heb je. Geniet ervan.
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-)) Ja lekker bij mn mannetje, dat vind ik ook een topplek.

    Fijne zondag, Els

    BeantwoordenVerwijderen