30 november 2010

Blog Challenge 29 - Your aspirations

Ik heb eigenlijk niet zoveel aspirations. Althans niet in de directie zin van het woord. Ambitie, eerzucht. Hierbij denk ik altijd aan zoveel mogelijk bereiken, zo hoog mogelijk komen. Ambitie hebben in je werk? Heb ik totaal niet. Ik wil graag studeren, en daar dan ook een baan mee krijgen, maar ik hoef niet perse snel hogerop te komen, de hoogste baas te worden. Dat is niks voor mij. Laat mij maar mijn ding doen, dan ben ik tevreden.

Zingen is een passie van me, en dat doe ik ook heel graag, maar ik hoef niet beroemd te worden, bekend te worden in heel Nederland. Al die aandacht, commerciƫle business vind ik maar niks. Nee laat mij maar lekker mijn ding doen.

Als ik een huisje heb waar ik me thuis voel, geen geld problemen heb, is mijn leven prima op orde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten