07 november 2010

Blog Challenge 6 - Your day

Eigenlijk moet ik deze blog over zaterdag schrijven, maar die was zo ongelofelijk saai dat ik dat jullie niet ga aandoen. Daarom schrijf ik over vandaag, die was iets minder saai;)

Vandaag was een mooie dag. Ik werd wakker om half tien en het zonnetje scheen door de ramen. Een goed begin van de dag! Ik nam mijn pillen zoals altijd, en ging met een pakje nutridrink achter de computer, Rick wilde namelijk uitslapen. Nadat ik lekker even achter de computer had gezeten vond ik het wel tijd worden om te douchen. Tegen de tijd dat ik klaar was met douchen etcetera was het alweer half 1 *shame on me* Toen hebben we lekker gelunched en daarna een film gekeken "Welcome to Mooseport." Het leek ons een beetje een wazig film, maar hij bleek erg leuk te zijn. Tussendoor zijn we trouwens nog even een rondje gaan fietsen, je moet toch iedere dag wat aan lichaamsbeweging doen;) Toen we de film afgelopen was, moesten we eigenlijk nog even naar de AH, goede reden om NOG een keer op de fiets te stappen;) Daarna is Rick Formule 1 gaan kijken, terwijl ik even piano heb gespeeld (wat niet bijster goed ging trouwens, heb echt NUL concentratie momenteel)  Daarna mocht ik gaan koken. Voor het eerst heb ik een aardappel-groente-vlees maaltijd helemaal zelf gedaan:) Gehaktballen gedraaid (vies werkje maar ook wel weer bevredigend:)) aardappels geschild en spinazie a la crème uit een pakje gegooid (Je moet het toch een beetje makkelijk maken voor jezelf)

Na het avondeten hebben we afgewassen en daarna zijn we nog even naar mijn ouders gegaan om te praten over de Landelijke Ontmoetingsdag, waar ze een workshop hebben gegeven. En nu zit ik hier achter de pc enne ja gebeurt er vrij weinig:P Maar als je dit al een rustige dag vond, wees dan maar blij dat ik niet over zaterdag heb geschreven;)

1 opmerking:

  1. De spinazie uit een pakje vond ik wel een beetje saai moet ik eerlijk zeggen.. hahahah! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen